Saturday 11 May 2013

coretan atau nukilan

salam semua !
this is my first entry ~ i'm not a newbie blogger coz before this pun aku pernah buat blog.. cume time tu terlalu banyak kisah cinta then aku stop sbb terlalu tidak matang hasil penulisanku.. now, i'm starting with my new blog, new name and new mission ~ hopefully, penulisanku ini menghasilkan sesuatu yg bermakna buat diriku dan pelayar dunia blog sekalian ~

coretan atau nukilan ? sama ke berbeza ? hurm ~ bagi aku ada beza pada diri aku sendiri.. sbb tu aku menggabungkan ia menjadi satu.. utk 1st entry ni ta banyak sangat aku nak nukilkan ~ sekadar coretan biasa untuk mereka semua faham mengenai tajuk blog aku ~ unik tak ? hahaaa ~ klo rasa masih blurrr, blh la start review my blog nih kayh ! salam semua ~

No comments:

Post a Comment